ازدواج ماااااااااااااااااااا

این هیبت خان شاخ شیکن ، با اون چشای خمار و هیکل گنده اش ، یه گاو واقعیه . خوشم میاد ازش ... یه گاو باید (( گاو )) باشه .

یعنی قشنگ گاوه ها !

هیچچی نمیفهمه .

یه ضرب المثلی هست که میگی یه گاو واقعی اونیه که رنگ آسمونو ندونه .

مثلا موقع دویدن تو گل و شل حتمآ با سرعت تمام کنارت میدوه و محکم میکوبه تو گل ها تا بپاشه تو سرو هیکل گاوای دیگه ... ای ول : به این میگن یه گاو واقعی .

تو راه صحرا واسه هر ماده گاوی که میبینه هر جور ژانگولری که بلده در میاره ، معلق میزنه و جفتک چارگوش میره ، براشون گل میچینه و میبره ، منتشونو میکشه که سوار ارابه ای که بهش بسته اس بشن و تا دم طویله شون برسوندشون ، براشون چشاشو خمار میکنه و بهشون اب و یونجه تازه تعارف میکنه ، دم تکون میده براشون از یک کیلومتری مثه فرفره !، خلاصه هر کاری که روزای اول برای نازی جفتش انجام میداد واسه شون انجام میده ...

اما تا میرسه طویله ، شل و وارفته میشه و میره تو و میگه : ماااااااااا خسته ایییییییییم . یونجه بیارررررررررر. و البته که نازی هم مثه گاو سرشو میندازه پایین یا به چپ و راست تکون میده و با نگاهی بی تفاوت از کنارش رد میشه و راشو میکشه ارابه رو برمیداره میره سراغ کلاس یوگاش .

همین نازی خانوم تو خونه با شلوار کردی میگرده ، میره بیرون همچین اعضاء و جوارحش رو میریزه بیرون که انگار میخوان به شیرده ترین گاو مزرعه یکسال محصولات روزنامه ((کی؟ هان!؟ ))  رو جایزه بدن .

به این میگن ازدواج ناموفق .  


من خودم تصمیم به ازدواج دارم نه که نداشته باشم ، اما هیچوقت با گوساله هایی مثل عسل عروسی نمیکنم . با بزهایی هم که وختی به این کتاب متابا میرسن عوض خوردن محتویات داخلش که یکسری کاغذهای ورقه ورقه شدهء بسیار خوش خوراک و مقویه و تازه باعث بوی خوش دهان هم میشه ، کله شونو میکنن توش و هی ریششونو تکون میدن و فکر میکنن آدم شدن ،   آبم تو یه جوب نمیره . .. بگذریم .. اقا شیرزاد این سوژه رو بذار واسه پست بعدی . 


دنبال یه گااویم که منو تبدیل به یک گاو کامل کنه . یعنی خصوصیات گاوی همدیگه رو کامل کنیم . مکمل شخصیت گاوی هم باشیم . اگه من تیز و فرز و بپر بپرم ، اون تنبل و بیحال باشه . تا نذاره من از راه و مسیر اصلی زندگیمون که همانا تولید مثل فراوان و تقدیم کردن 10 -15 گوسالهء فربه به جامعه است دور بشم . 

خلاصه باید یه گااوی باشه که من و اون  نداشته باشیم . من و اون بشیم : ماااااااااااااااااااا

نظرات 14 + ارسال نظر
کاتیا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://oldgirl.blogfa.com

آخه آقای طلعتی...
من در مورد این پستتون چی بگم؟
بخندم؟ گریه کنم ؟
دروغ نگم؟
اوکی کلی خندیدم هر چند نمیتونم محتوای غمگینش رو فراموش کنم.
توی این ۳ تا پست مااااا از همه اش بهتر بود.

مرسی.

ممنون .
تشکر از دقت و ظرافتی که بخرج میدین .

گل گیسو یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com

سلام
خیــــــــــــــلی جالب بود کلی خندیدم
(نازی خانوم تو خونه با شلوار کردی میگرده ، میره بیرون اعضاء و جوارحش رو میریزه) => کنایه ی جالبی بود به بعضی خانم های امروزی
آخی گاو قصه تون به سن ازدواج رسیده ایشالا به یه گاو خوشگل برسه

نه ... هنوزسنی نداره .
اما سرو گوشش میجنبه دیگه گوووساله !

بهنام یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام.
عجب پستی نوشتی داداش خدایی حرف نداشت!
آخر خنده بود روزنامه کی؟ هان؟!
بعضی جاهاش تآسف برانگیز بود در عین خنده دار بودن...
من و اون بشیم :ماااااااااااااا

ممنون بهنام جان .
پس خوشت اومد ... اینوطر که معلومه یه چیزی از توش در اومده .
داداش بهنام از هر مطلبی خوشش نمیاد .

فرزانه یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

یه گاوی باشه که من و او بشویم ماااااااااااااااااا .
مشعوف شدیم آقا بسیار زیاد. دست گلتون درد نکنه:)

چه عالی .
ممنون .
خوشحال شدیم ماااااااااااااا .

بازم سر بزنید به ماااااااااااا

لطف دارین به ماااااااااا

کرگدن یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

مااااااااای عزیز
متاسفم ولی باید راستشو بهت بگم ! :
گشتیم نبود نگرد نیست !!

خوب شما کرگدن ها جمعیتتون کمتره . عزیزم هیچ میدونی نسلتون داره منقرض میشه ؟ حالا هی هرکیو بهت معرفی میکنن یه ایرادی روش بذار و از زیر ازدواج در برو .
بابا یه کم سازش .. صلح و صفا .. بچه که بیاد محبت زن و شوهر هم زیاد میشه .
هرچی ما گاوا اسونگیریم شما برعکس .
ببین روز به روز تعداد گاو ها داره بیشتر میشه .
تازه ما ظرفیت دو برابر این رو تو طویله هامون داریم .
شاید تو گاو ها بگردم یه گاوی مناسب حال پیدا کنم .

کورش تمدن دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
آقا هم خندیدیم هم تاسف خوردیم
این یعنی یه طنز خوب و موثر
گفتم سوژه خوبی جور گرفتی
بالاخره مهندسی گفتن

سلام .
خیلی لطف داری به ما .
ممنون .
بازم بیا پیش مااااااااااااااااااااااااااااااا

پاتینا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://patina.ir

سلام
خیلی خوشحالم از آشنایی تون
باید بگم هر چی پست من غمگین بود پست شمام یه جورایی قایمکی غم توش داشت
ولی خب خیلی بامزه و نازم بود
اون تعبیر گاو کامل جالبه
معیارای خوبی دارین امیدوارم خودش با زبون خوش پیدا شه

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

سلام.. حرف منطقی جواب نداره خوب...واقعا بعضی گاو ها یادشون میره اصل آدمیت را!!!!
از جمله آخرش و این ربط جالبش بین ما و ماااااا ی گاو ها حال کردم...
در مورد تحلیل هم چشم.. میخوام دلم رو به دریا بزنم و تحلیل های روانشناسی ام رو به عنوان یه پست بزارم.. امیدوارم همه بچه ها مثل شما با جنبه باشند و ناراحت نشوند.. یه چند ساعت دیگه مراجعه کنید به وب بنده...

ممنون.
شما لطف میکنید .
قدر تخصص روباید دونست .
وقتی اینطور بی دریغ و دوستانه داره آینه جلو شخصیتمون میگیره.

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

والا این نقاشی شما حرف زیاااااااد داره.... دغدغه هاتون خیلی زیاده انگار.. به سیاست و مسائل روز هم که توجه بسیاری دارید و میشه گفت همه امور زندگیتون رو تحت الشعاع قرار داده..
ولی خوب چون این نقاشی رو یک کودک نکشیده بیشتر از این نمیتونم روش مانور بدم .. من تخصصم نقاشی کودکانه است..
حالا شما بگید چند درصد درست بوده کل روانشناسی نقاشیتون چند درصد غلط. میخوام خودم رو بسنجم...

الهه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام...
این داستانها داره جالبتر میشه و پر محتوا تر...
"با بزهایی هم که وختی به این کتاب متابا میرسن عوض خوردن محتویات داخلش که یکسری کاغذهای ورقه ورقه شدهء بسیار خوش خوراک و مقویه و تازه باعث بوی خوش دهان هم میشه ، کله شونو میکنن توش و هی ریششونو تکون میدن و فکر میکنن آدم شدن،آبم تو یه جوب نمیره" معرکه بود...مشتاقم بدونم قسمت بعدی چی میخواین بنویسین....
راستی من آپ کردمها...الوعده وفا...

دارم فکر میکنم .
چند تا ایده دارم .
باید بیشتر فکر کنم . فضای جالبیه . نباید با شتاب زدگی خرابش کنم .

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

خانوم دکتر؟!!!!!!!
من دکتر نیستم که!!!!!!!!!!!!!!
من فقط به اقتضای شغلم مقداری مطالعه روی روانشناسی نقاشی کودکانه داشتم و مقداری هم کار و تجربه در ین زمینه دارم. همین!!!! وای آقای مکتوب خدا نکشتت کلی احساس دکتر بودن بهم دست داد!!!!!!!!!!

حمید پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

- اولا که آقا خونه نو مبارک! چی!؟...بخاطر نه روز تاخیر رو ترش میکنی!؟...برو آقا!...ما به ملت چند سال بعد از افتتاح وبلاگشون "خونه نومبارکی" گفتیم هیچی بهمون نگفتن! (آیکون "خواستن خودت خجالت بکشی بنده خدا!")...

- ایده "مااااا دات کام" محشره...پست به پست هم داره بهتر میشه...اصلا فکرشم نمیکردم که در نوشتن این سبک طنزها انقدر خوب باشی...عالی بود...

- و اما "هیبت خان شاخ شیکن" و "نازی خانوم" و "ازدواج ناموفق"...به نظر من هیچ گاوی نمیتونه یه گاو دیگه رو کامل کنه...اینا همه اش افسانه اس...لااقل تا حالا من هیچ دو تا گاو مکملی رو به چشم ندیدم...این حرفارو آدما دراوردن که خودشونو خر کنن...از شما که گاوی بعیده اینارو باور کنی!...

دقیقآ به همین دلیل گذاشتمش تو اعتقادات گاو ها حمید خان .
ضمنن دقت کردی شخصیت گاوی همو کامل میکردن . در واقع یه جورایی همدیگه رو از آدمیت دور میکردن .
بعدشم شما همین که قدم روی چشم ما گذاشتی مایهء مباهاته .
حالا تبریک گفتن بماند .

خانوم عزیز جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.aghaee-khanoomi.blogfa.com/

اول از همه سلام
دوم اینکه مرسی به خونه ی منم سر زدی
سوم اینکه پست من راجع به عشق و عاشقی نبود...برای یه دوست بود که شدیدا برام عزیز بوده همیشه اما ...
چهارم اینکه منم با این گاوها...ببخشین خانومایی که تو خونه با شلوار کردی میگردن و بیرون کلی به خودشون میرسن کلی مشکل دارم
پنجم هم اینکه خیلی خوب نوشته بودی ... هم خندیدم و هم برای بعضی آقایون و خانومها غصه خوردم
با اجازه میلینکمت

تشکر میکنم .
لطف میکنید .

همون جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

گیر دادی به گاو ها مگه خودت خواهر مادر نیستی ؟

به
بعععععععععععععععععععععععععععععه
مشرف فرمودین .
منور فرمودین .
محقر فرمودین .
مکرر فرمودین .
مذکر فرمودین مارا !
چه عجب از اینورا !
خوش اومدین .
حالا بشینین یه گلویی تر کنین بعد گیر بدین به مااااااااااااااا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد