ضیافتی از جنس ناب هنر

ضیافتی بود دیشب ... 

ضیافت رنگ و نور و موسیقی ...  : هنر   

رفته بودیم کنسرت گروه رستاک . راستش مریم انتظار داشت بیشتر از اینا شور و حال بدن و بقولی سالنو بترکونن . ملاک ایشون کنسرت رضا صادقیه . البته من زیاد باهاش موافق نبودم . بنظرم اینا یه کم اصیل تر و هنری ترند . ایشون یه کم مجلسی تر و (( شور و حال )) یی تر و جو بده تر ! اقای چاق رو میگم !.  

البته خوب : یه کم باید  

مشخصهء جالب و بدیع کنسرت دیشب ، حضور نور و رنگ در صحنه بود . که یه شادابی و نشاط خاصی به صحنه داده بود .  

حضور رهبر گروه با اون انرژی مثبت و لبخند گیراش ، انرژی رو تو سالن و بین نفراتش به جریان مینداخت .  

راستش این مرد اونقدر انرژی مثبت داره که بعنوان یه مرد اصلن حسودیم نمیشه که زنم براش ذوق میکنه . خودمم یه جورایی دوستش دارم .  

یه کار جالب دیگه این بود که از هر قومی یه نفر رو آورده بودن با لباس محلی و ساز محلی تکنوازی میکردن . یه کم بعضی قسمتهای این تکنوازیها خسته کننده و کشدار  " بود " اما لطف و صفای خودشو داشت .  

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

به این بچه های هنرمند کشورمون تبریک میگم برای اینهمه ذوق و سلیقه و خلاقیت .  

براشون ارزوی موفقیت دارم .  

امیدوارم راهشون رو با نو آوری و پویایی ادامه بدن و تو دامن تکرار و جمود و رکود نیفتن .

 

شب خوبی بود .  

      خدا رو شکر ...

نظرات 25 + ارسال نظر
کیامهر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

مثل اینکه حسابی خوش گذشته
دوستان به جای ما
خیلی دوست داشتم اجرای زنده شون رو ببینم

جای شما خالی .

بهنام دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلاااام...
منم واسه "همه" آرزوی موفقیت دارم!!! نمیدونم چی باید بگم! آخه من از این جور آهنگ ها گوش نمیکنم معمولآ! چی بشه با بابام سوار ماشین باشم یه حالت توفیق اجباری دست بده وگرنه خودم که اصلن اهلش نیستم!
البته یه دلیل هم دارم ها: اگه این آهنگ ها رو گوش کنم خوابم میبره و تصادف میکنم پس مجبورم همون یاس و شاهین نجفی خودم رو گوش کنم که ریسکش کمتره!

الهه دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام بر مهندس بزرگوار
من آلبوم تصویریشون رو فقط دیدم و خیلی خوشم اومد...موسیقی محلی رو دوست دارم...مهم نیست مال کجا باشه...یا کدوم قوم...موسیقی و اشعار سنتیشون از عمق دلشون براومده و دوست داشتنیه....
خدا رو شکر که شب خوبی داشتین...پر از موسیقی و رنگ و نور....

سلام .
راستش باهات هم موافقم هم نیستم .
بعضی قومها دلنشین ترن .
البته خوبه که آدم موسیقی همه اقوام رو بشنوه .
اما بعضیاشون رو بیشتر میپسندم . فکرمیکنم خیلیای دیگه هم تو اون سالن با من همعقیده بودن .

آلن دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

ایشالا همیشه به شادی و تفریح
چه عکسای قشنگی گذاشتین.
سی دی کارشون رو دیدم.
کارشون خیلی قشنگه.
مطمئنن اجرای زنده شون حال و هوای دیگه ای داشته.

اجرای زنده خوب اره .. اما زیاد با تماشاچیا قاطی نمیشدن . بقول مریم بانو

کرگدن دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

چرا کیامهرو با خودتون نبردین نامردا ؟!
مگه نمی دونی چقد عاشق رستاکیاس ؟!!

ای جانم ...
کشتهء عشق این دوتام من .
یاد ترکه افتادم بربریشو میبره دم نون ماشینی میگه : اینم بذارین یه دو دور بزنه .

ملکه نیمه شرقی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://man-unique.blogfa.com/

واااای چه قدر قشنگه! خیلی رنگای شادی استفاده کردن! به این میگن خلاقیت!
ما هم با دعای شما کاملا موافقیم چون گاهی بعضیاشون یادشون میره این نوآوری ها رو همیشه باید داشته باشن و کاراشون ملال انگیز میشه!
۱۷۶۱۴

یه خاصیت ما ایرانیا همینه . زود ارضاء میشیم . زود مغرور یشیم و دست از پیشرفت میکشیم . فوتبالیست هامونو ببین چه زود از تک و تا میفتن ، رستورانها و فست فودهای معروفمون رو ببین چطور درجا میزنن و توسعه پیدا نمیکنن .
غربیها تازه وقتی به صعود کردن میفتن هی شروع میکنن تصاعدی پیشرفت کردن .
دیوید بکهام هنوز روزی ۴ ساعت تمرین میکنه .
نیکبخت ما مست میکنه و یادش میره بره فرودگاه برای بازی ملی .
این درجا زدن بمحض کوچکترین نشونه های ترقی تو ذات تنبل ما ایرانی هاست . تا مطرح میشن ، یه مدت تکرار میفروشن ، به یه رفاه نسبی که رسیدن بیخیال میشن .
اما دوست دارم این بچه ها اینطور نباشن .

کورش تمدن سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
به به چه عالی
منم خیلی دوست دارم کنسرتشون رو برم
گروه پرانرژی هستن

باکلاس و اصیلند .
اما کنسرتهای پرانرزی تر از این هم رفته بودیم .
اینا بیشتر از اونکه انرژیک باشن اصیل بودن . البته باحال بودن

مامانگار سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ

...خیییلی عالی..و جای ما خالی !!..
...جناب..کمی هم در مورد سرپرست گروه می نوشتید..که چه میکرد..
..جالبه.. دیشب تو وب یکی دیگه از بچه ها هم در مورد این کنسرت نوشته بود..

این سرپرست گروه هم مثل اینکه تو همه اقشار طرفدار داره ها ...

فرزانه سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

اِ اِ اِ منم که اونجا بودم پس چرا شما رو ندیدم؟
منم خیلی خوشم اومد از این برنامه.

خوب کم سعادتی از ما بوده دیگه
از این ببعد هماهنگ شده میریم کنسرت .
شما کجای سالن بودین ؟

ترنج سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

سلام
منم این گروه رستاک را خیلی دوست دارم
خوبه که خوش گذشته و ممنون که بهوبلاگ من سر زدین

فاطمه (شمیم یار سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

سلاممممم جناب
تیترتون خودش کلی معنا داشت..از جنس ناب هنر
هنر حالا در سبک و سیاق های مختلف روح رو صیقل میده..وقتی پای موسیقی به میان میاد که هیچی دیگه..اونم موسیقی هایی که به دل بشینه..
آقا یک کلام خوشحالم که خوش گذشته بهتون..
جای ما هم به شدت خالی
من خودم به شخصه خیلی دوست دارم کنسرت
مستان رو از نزدیک ببینم..مخصوصا اجرای موسی و شبان..

مستان رو نمیشناسم . قشنگه کاراشون ؟

پاتینا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://patina.ir

سلاممممممممممممم
از عکسا معلومه خیلی لذت بخش بوده
واقعا تاثیر موسیقی بی نظیره آرزوم بود موسیقی بخونم یا حداقل بتونم در زمینه ی یکی از سازها مهارت پیدا کنم
مثلا صدای سه تارو خیلی دوس دارم
نمیدونم چی شد نظرم اون ورکی شد
ببخشید
ولی شیرزاد خان روز زن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی برادر؟؟؟؟؟؟؟؟

روشنک سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

سلام ....بچه های ما واقعا هنرمندن که با این همه محدودیت و هزار باید و نباید اینقدر در سطح بالا کاراشون رو ارائه میکنن....خوشحالم بهتون خوش گذشته....
از بابت تبریک هم ممنونم ....خیلی چسبید!

واقعن ؟‌ نوش جان .

مینا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.harfebihesaab.blogfa.com

پس حسابی خوش گذشته...
من کارای این گروهو نشنیدم متاسفانه. ولی اسمشونو زیاد شنیدم.. برم سرچ کنم ببینم چی به چیه!

خوب براتون خوشحالم .
اقلن یه سی دی برای لذت بردن پیش رو دارید .
راستش گاهی با خودم میگم کاش فلان فیلمو ندیده بودم تا الان میدیدم .

ما(ریحانه) سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

ممنون بابت تبریک.. راستی چرا این جا کامنت من نیست؟

یعنی شما کامنت گذاشته بودین ؟
نمیدونم . من بی تقصیرم خانوم دکتر . .

فلوت زن چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام بر جناب شیرزاد !
ممنون از حضور و تبریک !
من اتفاقا ً چند شب پیشا کنسرت رضا صادقی بودم ، خیلی هم خوش گذشت !
کلاً کنسرت دوست دارم و البته گروه رستاک هم کنسرتشون باید خیلی جذاب باشه !
شما چجوری عکس گرفتین ؟! مارو انقد کنترل می کردن که یه وقت عکس نندازیم !
وااااااااااااااااااااای این پست قبلیتون چقدر عالی بود ! خیلی خوشم اومد !

آآآآی گفتی :
این مرتیکه مامور امنیت سالن با اون لیزرش چشم منو در آورد .
تا گوشیو میاوردم بالا لیزرشو مینداخت روم .
اما همه داشتن فیلم میگرفتن . کاری هم نداشتن .
این فلاش دوربین منم اساسی ....
دستمو میگرفتم جلو فلاش ، همه زوم و کادر بندی و اینا رو فیکس میکردم ، یه دفعه دستمو برمیداشتم تق! یه عکس میگرفتم .
اما به خانوم جلوییمون حسودیم شد. یه گوشی خفن داشت ، بدون فلاش داشت یه تصویری میگرفت ... هرچی زوم میکرد لامصب کیفیت آیینه .
میخواستم بپرسم گوشیش چیه . این اسلام دست و پای ما رو بسته بود .

یسنا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ http://yekzanyekdokhtar.blogfa.com/

جای موسیقی زنده رو هیچچی نمیده...
کاش منم می تونستم اونجا باشم...
دوستان به جای من.
خوشحالم که خوش گذشته.

ممنون .
آره موسیقی زنده یه طراوت و تازگی رو به جریان میندازه .

شهاب آسمانی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ق.ظ http://empyrean.blogfa.com

من تا حالا کنسرت واقعی نرفتم ...!

اشکالی نداره . منم هیچوقت مثه تو یه نویسنده خلاق نبودم .
این به اون در .
تو میتونی یه کنسرت بری و خلاص . من اما هیچوقت نمیتونم مثه تو بنویسم .

فاطمه چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

سلاممممم
یه نکته بی ربط به پست اجازه هست بگم؟؟
فکر کنم من و پاتینا خانم نخودی هستیم این وسط

پاتینا خانم که تازه ارادت پیدا کردیم خدمتشون و ایشونم لطف دارند .
اما شما که حسابتون با همه جداست .
شما دوست قدیمی تاج سر ما و اگه قابل بدونید مالک اینجا محسوب میشید . فکر کنم قدیمی ترین دوست من اینجا شمائید .
خواهش میکنم با دوست عزیز ما کم لطف نباشید .

الهام چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://tatooreh.blogfa.com

آقا جای ما رستاک دوستان خالی!

واقعن خالی .
رستاک دوست یا سیامک دوست حالا؟

مژگان امینی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
امیدوارم همیشه شاد باشید .من هم خیلی اجرای این گروه را دوست دارم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

خوشا بحال شما... جای ما خالی... اما راستش آخرش من هم مثل بانوی شما رضا صادقی را ترجیح میدهم

شما؟

گل گیسو چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلام
من فقط کلیپ تصویری شون رو دیدم
چقدر عالی که اونجا بودین و بهتو خوش گذشته

ممنون.

زیتون( روان شناسی اجتماعی) چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://zatun3002.persianblog.ir

عاطفه شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

وااااااااااای خدا... رستاک یکی از گروه های مورد علاقمه.. این دومین باره که من نتونستم برم.. حالا از یه جا یه خبری شنیدم که میخوان 28اسفند مشهد کنسرت بذارن.. بیچاره ها خبر ندارن ما یه علم الهدی داریم که مثل شیر از انقلاب و دین دفاع میکنه!!
خلاصه خوش به حااااااااااااالتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد