موضوع انشاء :

وقتی بزرگ شدید میخواهید چه بشوید ؟ 

با سلام ودرود به ........ 

من وقتی این موضوع را دیدم بسیار فکرکردم و فهمیدم وقتیکه بزرگ شدم میخواهم یک هلشتاین بزرگ و چاق بشوم . 

یا یک خوک مرفه بی درد چاق .  

چون خوکها و هلشتاین ها هیچ کاری نمیکنند و حتی غذایشان را بصورت مکانیزه سرو میکنند .  

نه مثل پدر من که صبح تا شب باید توی مزرعه گاوآهن 500 کیلویی را بکشد و عرق بریزد ، آخرش هم یک بسته کاه بی کیفیت را بریزند جلویش . در عوض به هلشتاین ها و خوکها غذای غنی شده بدهند . 

باید غذاهایم را خوب بخورم تا منهم یک هلشتاین بشوم .  

باید راز موفقیت را بکار بگیرم . 

دیروز از پنجرهء طویله دیدم که یک اقای خوکی میگفت تا موفقیت راهی نیست و فقط کافیست چشمهایمان را ببندیم و از نیروهای کیهان بخواهیم که برای ما غذا و آب خنک بفرستند . انوقت اگر به این انرژی کیهانی ایمان داشته باشیم یک دفعه سیستم مکانیزه غذای ما خودش راه میفتد و غذ را برایمان میآورد .  این آقای خوک که خیلی هم خوشتیپ بود و دماغ سربالا هم داشت ، میگفت :موفقیت وخوشبختی توی دل اتفاق می افتد . و آن وقتی است که تو از غذای خوب و آب و رفاه و آسایشی که داری احساس رضایت کنی.و من مانده ام که مگر میشود که توی سوله به آن خنکی لم بدهی و غذایت روی تسمه نقاله بیاید جلویت و سیستم اگو هم بصورت مکانیزه از زیر پی پی را جمع کند و ببرد وبطور خودکار با سیستم شستشوی مکانیزه دوش بگیری و  احساس رضایت سراغت نیاید ؟ 

  

طفلک گاوهای آفریقایی که نمیدانند به همین راحتی و با تمرکز بر نیروی درون میتوانند غذا تهیه کنند .برعکس هی دنبال غذا و آب میدوند . آنوقت طعمهء جانوران درنده میشوند . 

در حالیکه یک وردی هم حتی هست که مادر هوشنگ بلد است و اگر آنرا اقلآ بلد بودند میخواندند و از چشم جانوران درنده غیب میشدند .    

این بود انشای من . 

نظرات 11 + ارسال نظر
روشنک شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

خداییش موضوع انشات بکر بود.
اگه من معلم مدرسه ات بودم بهت بیست میدادم
واقعا طفلک گاو های افریقایی!
فقط بین ما ادم ها تو محل زندگی مون تبعیض نیست...بین حیوون ها هم تبعیض زندگی وجود داره

راستش برای خودم بیشتر اون سخنرانی آقای مرفه بی درد در مورد شادکامی و اینا جالب بود .

روشنک شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

فک کن.....محدوده حرکت این گاو ها فقط به همون حرکت کله مبارکش محدود میشه و بس

گل گیسو شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com

سلام
چقدر خلاقانه و جزء به جزء و زیبا توصیف کردین
از همه مهم تر موضوع بود که بسیار جالب بود
آخـــــی بیچاره گاوهای افریقایی
اما همون بهتر که نمیدونن به راحتی و با تمرکز بر نیروی درون میتوانند غذا تهیه کنند چون رویه زندگی شون بهم ریخت

راستی ممنون که بهم سر زدین

بیشتر منظورم نسخه های یه قشر خاص برای اقشار دیگهء جامعه بود .

قشری که خبر از مشکلات گریبانگیر اقشار پایینتر ندارن و حرفهاشون برای اقشار دیگه مثل شوخیه

کورش تمدن شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
عالی بود
از دماغ سربالا خیلی خوشم اومد
این ایده گاو واقعا معرکه بود خیلی از حرفها رو میتونی باهاش بزنی
درست مثل کتاب قلعه حیوانات
گاو هلشتاین و گاو آفریقایی قطعا خیلی چیزا پشت این دو اسمه


دماغ سربالا اشاره به یه قشر مرفه ـ .
بلاتشبیه .
بلانسبت دوستان اگه کسی هست . .

میثم - بچه های آسمان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://meysamss2004.persianblog.ir

حالا از پرشین بلاگ میری و ما رو خبر نمیکنی؟
میگیم شماره ت رو گم کرده ایم و خصوصی واسمون بی زحمت دوباره کامنت بذار و نمیذاری؟
(بقیه ش رو به سبک بلدالملک ادامه بدید...)

شماره هم میذارم برات .
خیییلی مخلصیم .
راستی همچین کامنتی نیومده ها میثم .

میثم - بچه های آسمان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://meysamss2004.persianblog.ir

پس لینکتو با اون فبلیه جابجا میکنیم.
در مورد این پست یاد قلعه ی حیوانات افتادم!

سحر شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://saharstar1.blogfa.com

مکتوب عزیز ...
چقدر قشنگ و دلنشین توصیف کردی...
یادم به کتاب قلعه حیوانات افتاد...
ما که تو این عدالت پروردگار سخت موندیم...
حتی بین حیوانات هم تبعیض!
راستی اگه اصفهانی بودنمون یادمون بره اونوقت هدیه یادمون میمونه خوب...
به صرفه تره دومی یادم بره!

من کشششتهء این حافظه تونم .
از دست این مادرتون که اینقدر بهت ماهی داده . نه که فسفر داره ..!

سحرالسلطنه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://sahar2020.blogfa.com

و اما مکتوب خان...
سلام و عرض ارادت...
باید بگم جالب بود ... به نیروهای کیهانی اعتقاد دارم ... البته اصل اعتقاد من قانون جذب هستش ... این فانون میگه اگه اعتقاد نداری امتحان کن ولی در طول دوره ی امتحان معتقد شو تا امتحانت نتیجه بده ! اگر نداد ، اعتقادت رو بذار کنار !
من امتحان کردم و نتیجه گرفتم ... !
به نظر من مهم اول مسیر ذهنیه ! مسیر ذهنی حکم یک نقشه رو داره که بهت یک نمای کلی از راه رو میده ... اما ریز و جز این نقشه رو باید بری توش تا بفهمی ... از روی نقشه نمیشه ...!
بنابراین خیلی مهمه این نقشه چطور طرح ریزی بشه ... چون داره یک نمای کلی از یک زندگی میده به دست ...!
اعتقاد من رو خیلی خوب توصیف کردی مکتوب جان... بهت تبریک میگویم!

نمیدونم بگم دلم چی میخواد در آینده... اما خب... خیلی چیزا میخواد ... کدومو بگم؟! میدونی مکتوب جان این خواسته ها همت عالی میطلبه اما به قول خواجه شیراز:
دست از طلب ندارم تا کام من برآید..
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن درآید!

خوب ما گاوها زیاد اعتقادی نداریم راستش .
اونا مال شما انسانهاست

کاتیا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://oldgirl.blogfa.com

هدف همه‌ی ما در زندگی این است که هولشتاین‌های خوبی برای نظام مقدسمان باشیم.

ما که قابل نیستیم .
ما ها رو باید ببندن به خیش !
هولشتاین ها از خواصند عزیز برادر .
اگر اس لام دست ما را نبسته بود بیشتر توضیح میدادیم .

کاتیا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://oldgirl.blogfa.com


حالی غصه نخور.
ما همه فهمیدیم منظورت رو.
تو هم که مثل جرج اورول بلدی خوب از زبان استعاره استفاده کنی.
پس دیگه مشکلی نیست.

شما خانمهای متشخص و با شعور و تحصیلکرده و روشنفکر امروزی ، کلآ به من و جورج همیشه لطف داشتید .

فرزانه یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

آآآآآآی گفتی. یعنی یه دفعه پوز هر چی کتاب های جفنگ روانشناسی بود رو زدی (ایکون غنج رفتن دل) طرف اون سر دنیا تو مهد دموکراسی و امپریالیسم و اینها نشسته و برای ما توسعه نیافته ها داره نسخه میپیچیه. حالم از این حرفها بهم میخوره. گشنگی نکشیدن که عاشقی یادشون بره. اوه اوه چقدر من عصبانی شدم. این آیکون هم برای تلطیف این کامنت خشن

میدونی اون قانونها مال جوامع شیک انسانیه :
قانون جذب و تکنولوژی فکرو این حرفا .
بعضی جاها قانون جنگل حاکمه نه قانون جذب
تلطیف شدی یم الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد